Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Τα καλύτερα άλμπουμ του 2008: Αυτά που έμειναν απ' έξω

Υπόσχομαι ότι αυτό είναι το τελευταίο ποστ για τα fuckin' καλύτερα bastards άλμπουμ του crap 2008! Απλώς δεν θέλω να αδικήσω όσες κυκλοφορίες αυτής της χρονιάς δεν κατάφεραν να τρυπώσουν στη λίστα μου (τρομάρα μου). Πάμε λοιπόν.


Έλιωσα το In Rainbows των Radiohead. Ξέρω, δεν είναι ουσιαστικά κυκλοφορία του 2008 αλλά εγώ το άκουσα όχι ως download αλλά ως physical release, η οποία κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες του 2007. Αγαπημένη μπάντα, εξωφρενικά καλός δίσκος! Άκουσα το σπουδαίο Oracular Spectacular των MGMT και θα το ψήφιζα αλλά αμφέβαλλα αν και αυτό ανήκε στις κυκλοφορίες του 2008 (τελικά ανήκε). Στη θέση του ψήφισα την Dido. Οι συνάδελφοι πάντως τους ανέβασαν στα ουράνια! Άκουσα επίσης το EP Sun Giant των Fleet Foxes και το πολύ καλό αλλά αποτελούμενο αποκλειστικά από διασκευές Easy Come Easy Go της Marianne Faithfull.

Στον ελληνικό χώρο τώρα, απόλαυσα ιδιαίτερα τα ντεμπούτα άλμπουμ των Δημήτρη Αρναούτη (Το Πρώτο Μου Album) και Θέμου Σκανδάμη (Μακροβούτι). Τις Απίθανες Περιπέτειες Του Φοίβου Δεληβοριά #1 τις ανέμενα με ανυπομονησία αλλά με απογοήτευσαν ελαφρώς, μια απ' τα ίδια το Ποια Πάθη Από Τον Έρωντα του Λουδοβίκου Των Ανωγείων, ενώ οι δίσκοι των Night On Earth (Second Hand), Μάρως Μαρκέλλου (Κορίτσι Για Σπίτι) και Ελευθερίας Αρβανιτάκη (Και Τα Μάτια Κι Η Καρδιά) θα είναι στα υπόψιν για του χρόνου μιας και κυκλοφόρησαν αρκετά αργά.

Ελπίζω να μην ξέχασα κανένα. Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, με ακόμη περισσότερη και καλύτερη μουσική! See you around!

2 σχόλια:

kostasK είπε...

Το In rainbows ήταν -εννοείται- στην περσινή λίστα με τα καλύτερα για μένα. Όλως παραδόξως -και δε μου συμβαίνει συχνά αυτό- το άλμπουμ το ακούω πάνω από χρόνο ασταμάτητα. Είναι σχεδόν σε όλες τις συλλογές mp3 που έχω κάνει για το αμάξι! Μάλιστα με τον καιρό έχω λατρέψει τραγούδια που στην αρχή δε μ'άρεζαν τόσο. Είναι δισκάρα από τις λίγες...

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Αγαπητέ kostasK είναι ακριβώς όπως το έγραψες: ΔΙΣΚΑΡΑ! Σε ευχαριστώ που πέρασες!

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες