Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Ο Δημήτρης Αρναούτης στο Σταυρό Του Νότου

Ο Δημήτρης Αρναούτης είναι ένας νέος τραγουδοποιός που μας συστήθηκε πέρυσι με τον δίσκο Το Πρώτο Μου Album που κυκλοφορεί από την Lyra. Τα τραγούδια του μού έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς συνδυάζουν ιδιαίτερες μελωδίες με καυστικό στίχο. Μαζί του έκανα την πρώτη μου εκ του σύνεγγυς συνέντευξη, την οποία μπορείτε να διαβάσετε κάνοντας κλικ εδώ ενώ την κριτική μου για το ντεμπούτο του μπορείτε να βρείτε εδώ.

Την Πέμπτη, 7 Μαΐου, στις 21:30, ο Δημήτρης θα βρίσκεται στην κεντρική σκηνή του Σταυρού Του Νότου, όπου θα παρουσιάσει τα τραγούδια του παρέα με τους Μανώλη Φάμελλο, Γιάννη Κότσιρα, Στάθη Δρογώση και Μύρωνα Στρατή, ενώ δεν αποκλείονται και κάποιες συμμετοχές-έκπληξη. Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να επισκεφθείτε εκείνο το βράδυ τη γνωστή μουσική σκηνή και να ακούσετε τον ελπιδοφόρο αυτόν καλλιτέχνη. Είμαι σίγουρος ότι θα περάσετε πολύ ωραία και επιπλέον, όσοι δεν τον έχετε ξανακούσει, θα ανακαλύψετε τραγούδια τα οποία θα θέλετε να ακούσετε ξανά και ξανά. Εγώ πάντως θα είμαι εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες