Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Κοντραπούντο playlist 24/2/2015

Όπως ξέρετε, κάθε δεύτερη Τρίτη, η Κατερίνα Μπαλλίνη κι εγώ παρουσιάζουμε την εκπομπή Κοντραπούντο, από την ψηφιακή συχνότητα του Μεταδεύτερου (www.metadeftero.gr). Προχθές, όμως, καθότι βρισκόμουν εκτός Αθηνών, η Κατερίνα, όχι μόνο έκανε μόνη της την εκπομπή, αλλά εξασφάλισε και τη δική μου παρουσία με τρόπο που θα διαπιστώσετε στην παρακάτω λίστα. Την ευχαριστώ και δημοσίως γι' αυτό.

1. Σύνδρομο Της Στοκχόλμης (Εκλογές) - Πάνος Κατσιμίχας
(Πάνος Κατσιμίχας)
2. Μη Μου Μιλάς Για Τίποτα - Παύλος Σιδηρόπουλος
(Παύλος Σιδηρόπουλος)
3. Οι Εκλογές Μαντινάδα - Διονύσης Σαββόπουλος
(Διονύσης Σαββόπουλος)
4. Ξενιτιά Μου - Ελένη Βιτάλη
(Τάκης Σούκας-Βάντα Κουτσοκώστα)
5. As Ballad - Γιώργος Καζαντζής
(Γιώργος Καζαντζής)
6. Τι Κι Αν - Μιχάλης Τσαντίλας
(Μιχάλης Τσαντίλας)
7. Κόρδοβα - Ψαραντώνης/Χαΐνηδες/Mode Plagal
(Federico Garcia Lorca-Κώστας Ζαρούκας-Δημήτρης Αποστολάκης)
8. Δεν Ξέρω Τι Είναι - Φοίβος Δεληβοριάς
(Φοίβος Δεληβοριάς)
9. Ξημερώματα - Μίλτος Πασχαλίδης
(Λάκης Παπαδόπουλος-Άκος Δασκαλόπουλος)
10. Εγώ Δεν Έχω Φίλους - Αρλέτα
(Αρλέτα-Σωτηρία Μπαβέλου)
11. Το Πολλαπλό Σου Είδωλο - Χειμερινοί Κολυμβητές
(Αργύρης Μπακιρτζής)
12. Βάρκα Μου Μπογιατισμένη - Μάρθα Φριντζήλα
(Παραδοσιακό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες