Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Για την Ευρωπαϊκή Μέρα Μουσικής στη Σπάρτη + setlist

Πάντοτε φροντίζω να γράφω δυο λόγια μετά από τα live μου, αλλά για τη συμμετοχή μου στους εορτασμούς της φετινής Ευρωπαϊκή Μέρας Μουσικής (21 Ιουνίου) το αμέλησα. Λίγες μέρες μετά, βλέπετε, ήρθαν το δημοψήφισμα, τα capital controls και όλη η καυτή επικαιρότητα του καλοκαιριού. Ας είναι...

Υπάρχει, που λέτε, στη Σπάρτη μία ομάδα νέων παιδιών, η Activate Now, η οποία πραγματοποιεί διάφορες δράσεις, με σκοπό τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων της πόλης. Αυτή η ομάδα διοργάνωσε φέτος, σε συνεργασία με τον Δήμο, τους εορτασμούς για την Ευρωπαϊκή Μέρα της Μουσικής. Και είχαν την ιδέα να καλέσουν κι εμένα να συμμετέχω.

Αναγκαστικά κατέβηκα να παίξω μόνος, αφού έχουμε πλέον χαθεί με τους φίλους μουσικούς με τους οποίους παίζαμε τα προηγούμενα χρόνια. Δεν ήταν η πρώτη φορά που έκανα κάτι τέτοιο, βέβαια, και η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να την απολαμβάνω αυτή τη "μοναξιά". Βρήκα πολύ ενδιαφέρον, πάντως, που η εμφάνισή μου ήταν μετά τα συγκροτήματα των διαφόρων ωδείων της πόλης: παρακολουθώντας όλα τα νέα παιδιά, θυμήθηκα τα εφηβικά μου χρόνια και το πρώτο συγκρότημα που είχα φτιάξει με φίλους και συγγενείς. Ομολογουμένως, τα σημερινά παιδιά παίζουν πολύ καλύτερα απ' ό,τι παίζαμε εμείς στην ηλικία τους...

Πέραν αυτού, από εκείνο το βράδυ κρατάω και τις καλές κουβέντες που άκουσα από γνωστούς και αγνώστους που βρέθηκαν στο Πάρκο Γουδέ. Και περισσότερο με συγκίνησαν τα καλά λόγια των μεγαλύτερων σε ηλικία, καθότι έχω πάντα την (εσφαλμένη μάλλον) εντύπωση ότι όσα παίζω δεν τους αφορούν και τόσο.

Παρακάτω καταγράφω όσα έπαιξα. Λόγω του ότι ο προγραμματισμός της βραδιάς είχε βγει εκτός σχεδίου από νωρίς, αναγκάστηκα να παραλείψω τα "Είδα Την Άννα Κάποτε" (Διονύσης Σαββόπουλος), "Τι Κι Αν" και "Τι Είναι Αυτό;".

Setlist:
1. Van Diemen's Land (U2)
2. Σημάδια Σου Στην Άμμο
3. Shit!
4. Ήθελα (ποίηση Νίκου Καββαδία)
5. Lucky (Radiohead)
6. Somewhere Only We Know (Keane)
7. Let It Be (The Beatles)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες