Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Οδηγοί ακρόασης ΙΙ: Θανάσης Παπακωνσταντίνου

Παρότι δημοσιεύθηκε δεύτερος στη σειρά, ο οδηγός ακρόασης της δισκογραφίας του Θανάση Παπακωνσταντίνου ήταν η πρώτη αποστολή που μου ανέθεσε ο Βύρωνας Κριτζάς για το Sounds Greek to me. Πρόκειται για κείμενα που γράφτηκαν το φθινόπωρο του 2015, με κάποιες αναθεωρήσεις και προσθήκες λίγο πριν τη δημοσίευσή τους, την 1η Απριλίου 2019.

Ο Παπακωνσταντίνου, δεν είναι μυστικό, ανήκει στους πολύ αγαπημένους μου καλλιτέχνες, και η εν λόγω είναι η δεύτερη απόπειρά μου να γράψω κάτι συνολικό για την πορεία του -πατήστε εδώ για την πολύ πιο ερασιτεχνική πρώτη. Υπάρχουν στον νου μου κι άλλα πράγματα, ενδεχομένως να τα καταφέρω κάπως, κάποτε. Προς το παρόν, εδώ θα βρείτε τη δική μου εκτίμηση για το τι να προσέξετε κατά την ακρόαση των 15 μέχρι στιγμής άλμπουμ του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες