Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Για το live στο Retro Music Bar + setlist

Όταν ξεκινούσε η διαδικασία της ηχογράφησης του δίσκου Σκιά Στο Μυαλό, τίποτα δε μου φαινόταν πιο δύσκολο από το να καταφέρω να σχηματίσω μια μπάντα με την οποία να τον παρουσιάσω ζωντανά. Τελικά όλα έγιναν εύκολα όταν επικοινώνησα με τον παλιό μου φίλο και μουσικό Χρήστο Σπυράκη κι εκείνος έφερε μαζί του τον Γιάννη Δαμιανό και τον Ιάσωνα Κυριακόπουλο, με τους οποίους ήταν ήδη ομάδα. Αρχίσαμε τις πρόβες τον Ιούνιο αλλά για αρκετούς μήνες μας τύχαιναν αναποδιές, αναβολές και δυσκολίες στον προγραμματισμό με αποτέλεσμα να χρειαστεί να φτάσουμε στο Δεκέμβρη για να κάνουμε την πρώτη εμφάνισή μας. Είχαμε, πάντως, εξ αρχής αποφασίσει αυτή να γίνει στη Σπάρτη, στην πόλη που μεγαλώσαμε όλοι μας.

Όμως οι αναποδιές δεν είχαν τελειώσει: μόλις 24 ώρες πριν ανέβουμε στη σκηνή του Retro Music Bar  εγώ δεν είχα φωνή ούτε για να ψιθυρίσω. Πλακώθηκα, λοιπόν, στις κορτιζόνες, τα χάπια και τα σιρόπια, από δίπλα και η μάνα μου με σούπες, χαμομήλια και φρούτα και τελικά το βράδυ της Κυριακής 9 Δεκέμβρη ήμουν σε θέση να βγάλω το προγραμματισμένο σετ μας.

Πέραν του άγχους για το αν θα βγει η φωνή, είχα και την αμηχανία της δεκαετούς και πλέον αποχής από τη σκηνή - με μόνη εξαίρεση τη συμμετοχή μου στον τελικό του Φεστιβάλ Νέων Δημιουργών Κοζάνης το 2007. Αυτή η αμηχανία ήταν που με έκανε να λέω διάφορα αυτοσαρκαστικά που εκλήφθησαν από το ακροατήριο ως υπέρμετρη ταπεινοφροσύνη αλλά και να κάνω ένα-δύο χοντρά εκτελεστικά λάθη. Το απόλαυσα πάντως και σε αρκετές στιγμές ένιωσα τη βαθιά συγκίνηση που είχα νιώσει και στην πρώτη μου ραδιοφωνική συνέντευξη, με τη Μαρίνα Λαχανά. Υποθέτω έτσι νιώθει κανείς όταν επιτέλους καταφέρνει να κάνει αυτό που ονειρευόταν μια ζωή.

Ιδού τι παίξαμε εκείνο το βράδυ:

Setlist:
1. Μια Σκιά
2. Τι Κι Αν
3. Forgive Me
4. G-Song (Supergrass)
5. Clocks (Coldplay)
6. Αρχάγγελος
7. Τι Είναι Αυτό;

Ακουστικό σετ (παιγμένο με ηλεκτρική κιθάρα, χαχα)
8. Van Diemen's Land (U2)
9. Ήθελα (ποίηση Νίκου Καββαδία)
10. Είμαι Γυφτάκι (Τζίμης Πανούσης)
11. Αφού Δε Μ' Αγαπάς (Φοίβος Δεληβοριάς)
12. Μπλε Μωρό (Βασίλης Καζούλλης)
13. Είδα Την Άννα Κάποτε (Διονύσης Σαββόπουλος)

14. Δεύτερη Ευκαιρία
15. Take Me Away
16. I Can't Escape Myself (The Sound)
17. Μετά Τη Βροχή
18. Πιτσιρίκος (Τραγούδι Για Ένα Καναρίνι)
19. Come Together (The Beatles)
20. Σημάδια Σου Στην Άμμο

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Λυπάμαι που το 'χασα ρε γαμώτο... Με το καλό κ άλλες πολλές εμφανίσεις!

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ Chris Christodoulou:
Σ' ευχαριστώ Chris! Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες πιστεύω. Εγώ πάντως προτείνω από τώρα all star reunion στη σκηνή του Retro το καλοκαιράκι.

Giousurum είπε...

Χρονια πολλα και σε άλλες πολλες ενφανίσεις.

Van Diemen's Land ???????

Καλά είσαι φοβερός. Είναι απο τα αγαπημενα κομμάτια του giusurum!!!

Μεγάλη απογοήτευση που δεν το παίζουν πλεον οι U2!!!

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ Giousurum:
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Χρόνια πολλά και ό,τι επιθυμείτε! Το Van Diemen's Land είναι πολύ αγαπημένο μου τραγούδι αλλά δεν το ήξερα ότι δεν το παίζουν πια οι U2. Η δική μου εκτέλεση βέβαια είναι κάπως πιο "χύμα" από τη δική τους... :)

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες