Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Αποχαιρετώντας τον Patrick Jane

Τον Patrick Jane τον γνώρισα τους πρώτους μήνες ζωής της κόρης μου. Εγώ προσπαθούσα να ανταποκριθώ στα νέα μου καθήκοντα, ενώ εκείνος, από τη συχνότητα του Star Channel, κυνηγούσε τον Red John, ο οποίος του είχε στερήσει τη δική του κόρη και τη σύζυγό του. Χρειάστηκε να δούμε μόνο λίγα επεισόδια με τη Σάντυ για να αποφασίσουμε να τον παρακολουθήσουμε απ' την αρχή, κατεβάζοντας όλα τα επεισόδια από τα torrent-άδικα. Ο Patrick Jane έγινε φίλος μου, αυτός που θα ήθελα να είμαι, κάποιος που ζούσε την ενδιαφέρουσα και συναρπαστική ζωή που δε ζούσα, εκείνος που πρόσεχε τα σημαντικά και τα κρυφά που εγώ αδυνατούσα να δω.

Χθες βράδυ παίχτηκε για εμάς η τελευταία του παράσταση, αφού πια αποφάσισε να παντρευτεί και να μας χαιρετήσει, ακολουθώντας άλλα μονοπάτια. Μόνη παρηγοριά μου το ότι όποτε το θελήσω όλα όσα μου χάρισε υπάρχουν διαθέσιμα για να τα ξαναζήσω.

"Luck is the planning you don't see." Well said, dear Patrick.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες