Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Τα καλύτερα άλμπουμ του 2008: #20

Γουστάρω τις ψηφοφορίες για δίσκους, ταινίες, βιβλία κλπ. αν και δεν είχα συμμετάσχει ποτέ σε κάποια, απ' όσο θυμάμαι τουλάχιστον. Θεωρώ ότι έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και αποτελούν άριστες ευκαιρίες για ανταλλαγή απόψεων αλλά και για διαξιφισμούς, μιας και τα αποτελέσματα είναι αδύνατο να ικανοποιήσουν τους πάντες.

Έτσι, άρπαξα αμέσως την ευκαιρία που παρουσιάστηκε με το μπλογκοδημοψήφισμα που οργανώνει ο συνάδελφος gone4sure με 53 συμμετέχοντες μέχρι στιγμής! Τα πράγματα είναι απλά: από σήμερα και μέχρι τις 20 Δεκέμβρη θα ψηφίζουμε ένα άλμπουμ την ημέρα, ξεκινώντας από το 20 και φτάνοντας μέχρι την κορυφή.

Πολύ φοβάμαι ότι οι δικές μου επιλογές δεν θα αρέσουν. Δεν έχω ακούσει άλλωστε και πολλά άλμπουμ της χρονιάς αυτής μιας και δεν "κατεβάζω" τίποτα και το πορτοφόλι μου δεν αντέχει πολλές αγορές νέων κυκλοφοριών, με αποτέλεσμα να αρκούμαι σε παλιότερους δίσκους που κοστίζουν σαφώς λιγότερο. Anyway, παρακάτω θα βρείτε το 20ό άλμπουμ της δικής μου λίστας ενώ μπορείτε να παρακολουθείτε την ψηφοφορία μέρα με τη μέρα εδώ.

#20
Oasis

Dig Out Your Soul

Οι άσπονδοι αδερφοί Noel και Liam Gallagher επιστρέφουν με... μισό καλό δίσκο, ο οποίος όμως είναι πολύ ανώτερος από αυτούς που μας σέρβιραν την τελευταία δεκαετία. Τα δύο πρώτα τους άλμπουμ τα είχα λιώσει στα νιάτα μου και με αυτό εδώ ήταν σαν να ξανασυναντώ παλιούς γνωστούς.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όχι απλώς τα είχες λιώσει αλλά τα έπαιζες και καλύτερα από τα πρωτότυπα! Καλημέρα!

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Καλημέρα Κώστα! Μαζί τα παίζαμε! Τι μου θύμησες τώρα... Χαίρομαι ιδιαιτέρως που τα λέμε έστω και γραπτώς! Να είσαι καλά!

Unknown είπε...

Όντως απο τα καλύτερα...

Τους Oasis τους λατρεύω!

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Γεια σου Πασχαλίνα! Χαίρομαι που σου αρέσουν κι εσένα!

josef είπε...

Γεια σου Μιχάλη!Get off your high horse lady!άνετα τραγούδι της χρονιάς...τώρα για δίσκος,μμμ,καλά το ξεκίνησες!:-))

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Αγαπητέ josef καλώς ήρθες! Έχεις δίκιο βέβαια και γι' αυτό άλλωστε οι Oasis βρίσκονται στην τελευταία θέση της λίστας μου. Όπως έγραψα και στο ποστ, άκουσα ελάχιστα φετινά άλμπουμ, μετά βίας έβγαλα 20άδα, και αφού το Dig Out Your Soul ήταν ανάμεσα σε αυτά, αναπόφευκτα κατέληξε να βρίσκεται στις επιλογές μου.

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες