Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

100 τεύχη Sonik

Τη θυμάμαι σαν να 'ταν χτες την πρώτη φορά που αντίκρισα το Sonik: ήταν 2004, ήμουν στη Σαντορίνη, στο κεντρικό πρακτορείο Τύπου των Φηρών, και έψαχνα τα περιοδικά, μέχρι που είδα μπροστά μου τον Nick Cave, να με κοιτάει βλοσυρός (όπως κοιτάει πάντα, δηλαδή) από το εξώφυλλο του δεύτερου τεύχους. Η πρώτη σκέψη μου ήταν "καλά, πώς δεν το πήρα είδηση το πρώτο τεύχος και πού θα το βρω τώρα;" και η πρώτη κίνηση ήταν να το πιάσω στα χέρια μου και να κινηθώ προς το ταμείο. Έκτοτε, δεν έχασα τεύχος. Μου κράτησε συντροφιά στον στρατό και στις σπουδές, και συνέχισα να το αγοράζω ακόμα και σε περιόδους που δεν διάβαζα παρά ελάχιστα από τα περιεχόμενά του.

Καθώς περνούσαν τα χρόνια, το 'φερε η ζωή να μπω στην ομάδα του Avopolis, κι από εκεί, με τις συστάσεις του Χάρη Συμβουλίδη (ο οποίος είχε φροντίσει στο μεταξύ να αποκτήσω και το πρώτο τεύχος, ενώ είναι πλέον αρχισυντάκτης και των δύο αδελφών μέσων) να βρεθώ να γράφω κι εγώ στο Sonik.

Απόψε το βράδυ, στο Φουάρ, γιορτάζουμε την κυκλοφορία του 100ού τεύχους του περιοδικού (ιδού το facebook event), σε ένα πάρτι με πολλή και καλή μουσική και τρελό κέφι. Στο μεταξύ, το εν λόγω επετειακό τεύχος βρίσκεται ήδη στα περίπτερα και περιλαμβάνει μια ανασκόπηση των 10 χρόνων ζωής του, με κείμενα για τους 100 καλύτερους ελληνικούς και ξένους δίσκους, τα 100 καλύτερα ελληνικά και διεθνή τραγούδια, καθώς και τα 50 σημαντικότερα μουσικά πρόσωπα της περιόδου.

Join us!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες