Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Συνέντευξη με τους She Tames Chaos

Ήταν καλοκαίρι του 1997, εγώ είχα επιστρέψει στη Σπάρτη έπειτα από το πρώτο εξάμηνο παρακολούθησης στο Τ.Ε.Ι. Χανίων. Η τότε Δημοτική Αρχή ετοίμαζε ένα διήμερο μουσικό Φεστιβάλ, με τίτλο "Νότες στα πάρκα" και καλούσε τα ντόπια συγκροτήματα να συμμετάσχουν. Αλλά καλούσε και δύο μεγάλα και τρανά από την Αθήνα, τους Echo Tattoo και τους Mode Plagal.

Βγαίνει το πρόγραμμα κι εγώ ξενερώνω, γιατί στη δεύτερη μέρα που παίζαμε εμείς (οι ΛΕΧΡΗΜΙ ντε!) θα έπαιζαν οι δεύτεροι (των οποίων την ύπαρξη αγνοούσα) και όχι οι πρώτοι, που ήξερα από το ΠΟΠ+ΡΟΚ ότι είχανε ευρωπαϊκή διάκριση και, τέλος πάντων, ήταν πιο κοντά στη μουσική που γούσταρα.

Τουλάχιστον είχα την ευκαιρία να τους δω ζωντανά, χωρίς άγχος, τους Echo Tattoo, αλλά να παρακολουθήσω και το soundcheck νωρίτερα. Από όλο αυτό δεν επιζεί στη μνήμη μου σχεδόν τίποτα, πέραν της παρουσίας της Εύης Χασαπίδου-Watson. Ας πω, εν ολίγοις, ότι το τσαγανό της, ο τσαμπουκάς της πάνω στη σκηνή, τα όσα έλεγε ανάμεσα στα τραγούδια, δεν είχαν καμία σχέση με όσες άλλες γυναικείες παρουσίες είχα υπόψη μου μέχρι τότε.

Χαρά μου, λοιπόν, που κάναμε τώρα μια κουβέντα, έστω και γραπτώς (λόγω των deadline που πίεζαν). Αφορμή η εμφάνιση του νέου της συγκροτήματος, She Tames Chaos, στο An Groundfloor, το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου. Πατήστε εδώ για τη συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες