Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

Gimme 10: Η Joanna Drigo για τα αγαπημένα της άλμπουμ

Η Joanna Drigo, κατά κόσμον Ιωάννα Δριγκοπούλου, είναι τραγουδοποιός και ερμηνεύτρια.

Γεννήθηκε στην Αθήνα, και από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τη μουσική, σπουδάζοντας κιθάρα και τραγούδι. Σπούδασε επίσης Πληροφορική.

Το ντεμπούτο της στη δισκογραφία έγινε το 2008, με το άλμπουμ Κάποιες Ώρες Γεννιούνται Τα Όνειρα, σε παραγωγή Φίλιππου Πλιάτσικα. Ακολούθησε ένα ακόμα άλμπουμ, το Ζυγός Στην Καρδιά (2013), σε παραγωγή Βαγγέλη Μαρκαντώνη. Έπειτα από ένα διάστημα απουσίας, επέστρεψε με τα σινγκλ "Θα Προτιμούσα" (2020), "Foolish Game" (2021) και "A World On Fire" (2022, υποψήφιο για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision εκείνης της χρονιάς). Φέτος, η δισκογραφική The Hubsters επανακυκλοφόρησε το Ζυγός Στην Καρδιά, με προπομπό ένα remix της Sarah P. στο "Μην Αλλάξεις Για Μένα". Στη μέχρι τώρα πορεία της έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τους Πυξ Λαξ, τη Μάρω Μαρκέλλου, τον Δημήτρη Μπαλογιάννη και τη Lia Hide.

Αυτό το διάστημα, η Joanna Drigo εμφανίζεται στο πλάι του ηθοποιού Νικόλα Φραγκιουδάκη, στη μουσικοθεατρική stand up comedy παράσταση με τίτλο "Ανάδρομος Ερμής". Τις Πέμπτες 14, 21 και 28 Δεκεμβρίου, θα τους βρίσκετε στο Red Jasper Cabaret Theatre (Κεφαλληνίας 18, Κυψέλη).

Με την παραπάνω αφορμή, η Joanna Drigo είναι η σημερινή μας φιλοξενούμενη, και αποκαλύπτει παρακάτω δέκα από τα αγαπημένα της άλμπουμ. 

-----

1. 1967 - 1970 (aka The Blue Album) - The Beatles (1973)
Το είχε αγοράσει η μητέρα μου και το ακούγαμε συνέχεια μαζί με την αδερφή μου, σε μικρή ηλικία.

2. Φορτηγό - Διονύσης Σαββόπουλος (1966)
Άλλο ένα άλμπουμ αγαπημένο του πατέρα μου, που το αγάπησα κι εγώ.

3. Stories From The City, Stories From The Sea - PJ Harvey (2000)
Το πρώτο άλμπουμ που από 'κει γνώρισα την αγαπημένη μου PJ Harvey.

4. Rid Of Me - PJ Harvey (1993)
To άλμπουμ που με έκανε να την αγαπήσω.

5. Tracy Chapman - Tracy Chapman (1988)
Μία εκπληκτική συνθέτις και τραγουδίστρια. Η αξία του συγκεκριμένου άλμπουμ νομίζω αναγνωρίστηκε πολύ αργότερα από τη χρονιά κυκλοφορίας του.

6. OK Computer - Radiohead (1997)
Ένα αριστούργημα που επηρέασε καταλυτικά πολύ επιτυχημένες μεταγενέστερες μπάντες.

7. The Velvet Underground & Nico - The Velvet Underground (1967)
Από τα πιο επιδραστικά άλμπουμ όλων των εποχών.

8. Desire - Bob Dylan (1976)
Μου το έβαλε πρώτη φορά ένας φίλος μου να το ακούσω και το αγάπησα

9. Nevermind - Nirvana (1991)
Από τα αγαπημένα άλμπουμ των εφηβικών μου χρόνων.

10. Grace - Jeff Buckley (1994)
Το μοναδικό άλμπουμ που ηχογράφησε αυτός ο καλλιτέχνης και κατάφερε να τα πει όλα με αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες