Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Για τον Ορφέα που έκλεισε τον κύκλο του

Ήταν άνοιξη του 2008 όταν, βλέποντας στην πρώτη του σελίδα μια αγγελία που ζητούσε συνεργάτες, έστειλα κάποια κείμενα στον Ορφέα. Ο Τάσος Καραντής και η Δώρα Παπαδοπούλου, υπεύθυνοι τότε του περιοδικού, με υποδέχτηκαν θερμά στην ομάδα του και με έκαναν να νιώσω σαν στο σπίτι μου. Και έγινε πράγματι σπίτι μου το περιοδικό αυτό για τα επόμενα χρόνια. Μαζί με τους υπόλοιπους συνεργάτες, καταθέσαμε πολλή και καλή δουλειά και πήραμε τα πρώτα πρακτικά μαθήματα μουσικής δημοσιογραφίας. Το 2012 αποχώρησα από την ομάδα για λόγους που δεν έχουν σημασία αυτή τη στιγμή, όμως, διαβάζοντας χθες το τελευταίο άρθρο του Τάσου, στο οποίο παραθέτει τους λόγους για τους οποίους σταματά την ανανέωση του site, ένιωσα μια μελαγχολία για μια εποχή που κλείνει οριστικά. Θα μείνουν για πάντα στη μνήμη μου όσα μοιραστήκαμε με εκείνη την παρέα σε ατέλειωτες συζητήσεις, ειδικά από τη στιγμή που αυτή έχει συνδεθεί με το ξεκίνημά μου στον δημοσιογραφικό τομέα. Τους ευχαριστώ από εδώ όλους, και ειδικά τον Τάσο και την Δώρα, για την ευκαιρία που μου έδωσαν τότε, πράγμα που δεν είναι δυνατόν να ξεχάσω ποτέ. Ο Ορφέας παραμένει online, με όλα τα άρθρα του, και μπορείτε να τον επισκέπτεστε στη διεύθυνση www.e-orfeas.gr. Και ποιος ξέρει, ίσως μια μέρα τον ξαναδούμε ζωντανό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες